Het kabinet is gevallen.

Dé plek voor alles wat off topic gaat

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Shompie
Beroepschauffeur

Het kabinet is gevallen.

Bericht door Shompie »

Wat er eigenlijk al een poosje aan zat te komen is gebeurd. Het kabinet is gevallen.

Ik heb de hele dag een beetje het nieuws gevolgd en ik ben zelf van mening dat het goed zo is.

Je ziet in alle landen om je heen dat een te harde ruk naar rechts onwerkbaar is. Je isoleert jezelf als land. Ben benieuwt hoe het nu verder gaat. Ze hebben het over nieuwe verkiezingen aan het eind van het jaar.
steenhaas1
Admin

Re: Het kabinet is gevallen.

Bericht door steenhaas1 »

Het zal voor Wilders niet meevallen om na verkiezingen weer in het kabinet te komen. BBB en NSC zullen waarschijnlijk stemmen kwijtraken aan het CDA en de PVV zal niet vlug medestanders vinden voor een meerderheid.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

steenhaas1 schreef: 03 jun 2025, 20:08 Het zal voor Wilders niet meevallen om na verkiezingen weer in het kabinet te komen. BBB en NSC zullen waarschijnlijk stemmen kwijtraken aan het CDA en de PVV zal niet vlug medestanders vinden voor een meerderheid.
Wilders is klaar. Die regeerd nooit meer. Nsc staat in de peilingen zo laag dat het niet eens zeker is of ze de kiesdrempel halen.

Ik ben echt heel benieuwd naar de komende maanden
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
Bij jullie daar in Nederland o.a. Schoofs, had geen politieke loopbaan, maar was NAVO en WEF gezind, het loophondje van Rutte in de EU/NAVO.
Er moet in Europa een asiel stop worden ingelast, het zijn niet steeds politieke of oorlogs vluchtelingen die naar onze landen komen, het zijn eerder voorverkenners om hun ras over het noorden uit te breiden en de macht te grijpen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

trucker10 schreef: 03 jun 2025, 22:36 Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
Bij jullie daar in Nederland o.a. Schoofs, had geen politieke loopbaan, maar was NAVO en WEF gezind, het loophondje van Rutte in de EU/NAVO.
Er moet in Europa een asiel stop worden ingelast, het zijn niet steeds politieke of oorlogs vluchtelingen die naar onze landen komen, het zijn eerder voorverkenners om hun ras over het noorden uit te breiden en de macht te grijpen.

Ik ben het met je eens dat er wel wat minder mensen toegelaten mogen worden. Het ontwricht onze samenleving. Kijk alleen maar eens naar wat er in Parijs aan de gang is.

Niet alleen Parijs maar ook Antwerpen Brussel en bijvoorbeeld Stockholm zijn wijken waar de politie geen orde kan handhaven
Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

Ben benieuwd wie nu het voortouw neemt?
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Andremast schreef: 04 jun 2025, 09:33 Ben benieuwd wie nu het voortouw neemt?
Ik denk dat werkend Nederland niet gebaat is bij (groen) links. En wat velen dachten of zeiden is ook waarheid geworden. Rechts kan en wil misschien wel geen verantwoording nemen.

Ik stem meestal vvd maar ga het eerst wel eens aankijken waar iedereen mee komt
Boulanger
Chauffeur

Bericht door Boulanger »

Vorige keer kwam dat demissionair ze wel mooi uit.
Voor de rest sluit ik me bij trucker10 aan.
We denken democratie te hebben, maar in de praktijk komt daar weinig van.
Het systeem is stuk.
Plaats reactie

Terug naar “Forum café”