Het kabinet is gevallen.
Moderator: trucker10
Het kabinet is gevallen.
Wat er eigenlijk al een poosje aan zat te komen is gebeurd. Het kabinet is gevallen.
Ik heb de hele dag een beetje het nieuws gevolgd en ik ben zelf van mening dat het goed zo is.
Je ziet in alle landen om je heen dat een te harde ruk naar rechts onwerkbaar is. Je isoleert jezelf als land. Ben benieuwt hoe het nu verder gaat. Ze hebben het over nieuwe verkiezingen aan het eind van het jaar.
Ik heb de hele dag een beetje het nieuws gevolgd en ik ben zelf van mening dat het goed zo is.
Je ziet in alle landen om je heen dat een te harde ruk naar rechts onwerkbaar is. Je isoleert jezelf als land. Ben benieuwt hoe het nu verder gaat. Ze hebben het over nieuwe verkiezingen aan het eind van het jaar.
- steenhaas1
- Admin
Re: Het kabinet is gevallen.
Het zal voor Wilders niet meevallen om na verkiezingen weer in het kabinet te komen. BBB en NSC zullen waarschijnlijk stemmen kwijtraken aan het CDA en de PVV zal niet vlug medestanders vinden voor een meerderheid.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk
Wilders is klaar. Die regeerd nooit meer. Nsc staat in de peilingen zo laag dat het niet eens zeker is of ze de kiesdrempel halen.steenhaas1 schreef: 03 jun 2025, 20:08 Het zal voor Wilders niet meevallen om na verkiezingen weer in het kabinet te komen. BBB en NSC zullen waarschijnlijk stemmen kwijtraken aan het CDA en de PVV zal niet vlug medestanders vinden voor een meerderheid.
Ik ben echt heel benieuwd naar de komende maanden
Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
Bij jullie daar in Nederland o.a. Schoofs, had geen politieke loopbaan, maar was NAVO en WEF gezind, het loophondje van Rutte in de EU/NAVO.
Er moet in Europa een asiel stop worden ingelast, het zijn niet steeds politieke of oorlogs vluchtelingen die naar onze landen komen, het zijn eerder voorverkenners om hun ras over het noorden uit te breiden en de macht te grijpen.
Bij jullie daar in Nederland o.a. Schoofs, had geen politieke loopbaan, maar was NAVO en WEF gezind, het loophondje van Rutte in de EU/NAVO.
Er moet in Europa een asiel stop worden ingelast, het zijn niet steeds politieke of oorlogs vluchtelingen die naar onze landen komen, het zijn eerder voorverkenners om hun ras over het noorden uit te breiden en de macht te grijpen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt 

trucker10 schreef: 03 jun 2025, 22:36 Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
Ik ben het met je eens dat er wel wat minder mensen toegelaten mogen worden. Het ontwricht onze samenleving. Kijk alleen maar eens naar wat er in Parijs aan de gang is.
Niet alleen Parijs maar ook Antwerpen Brussel en bijvoorbeeld Stockholm zijn wijken waar de politie geen orde kan handhaven
Ben benieuwd wie nu het voortouw neemt?
Ik denk dat werkend Nederland niet gebaat is bij (groen) links. En wat velen dachten of zeiden is ook waarheid geworden. Rechts kan en wil misschien wel geen verantwoording nemen.
Ik stem meestal vvd maar ga het eerst wel eens aankijken waar iedereen mee komt
Vorige keer kwam dat demissionair ze wel mooi uit.
Voor de rest sluit ik me bij trucker10 aan.
We denken democratie te hebben, maar in de praktijk komt daar weinig van.
Het systeem is stuk.
Voor de rest sluit ik me bij trucker10 aan.
We denken democratie te hebben, maar in de praktijk komt daar weinig van.
Het systeem is stuk.
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Ik denk daar toch anders over......steenhaas1 schreef: 03 jun 2025, 20:08 Het zal voor Wilders niet meevallen om na verkiezingen weer in het kabinet te komen. BBB en NSC zullen waarschijnlijk stemmen kwijtraken aan het CDA en de PVV zal niet vlug medestanders vinden voor een meerderheid.
Dat de PVV het kabinet heeft laten klappen, zie ik als een goed iets.... Immers met die tegenwerking van de NSC en een VVD, die eerst nog onder Rutte was, kon je de klok er op vooruit zetten dat het nu zou tegenwerken.
Dat zie je ook maar weer, nu sluit ze de PVV weer uit.
Volgens mij was Nederland toch een democratisch land? Hoe kun je dan de grootste partij gekozen door het volk uitsluiten????
Dat is geen democratie, maar een dictatuur
Feit is, dat het grootste deel van Nederland die asielstroom (met de daarbij behorende miljarden kostende belastingcenten), en de woningnood (geen huizen meer voor onze kinderen, maar wel voorrang voor handophouders die alles, maar gratis krijgen), dit kan zo absoluut niet door gaan.
Bijna geen linkse partij, die zegt hier iets aan te willen doen, alleen maar dat ze door willen als Rutte 5 (wat we juist niet meer willen, toch??)
Als Wilders bij de komende verkiezingen weer de grootste wordt (wat ik verwacht), dan zal er net zoals nu wel weer enkele partijen als FvD of Ja21 mee willen regeren, en minder tegenwerken.
De VVD, heeft zich nu helemaal in zijn vingers gesneden, net als die fusie van de PvdA-GL. "Het volk" ziet Timmermans als een vijand voor Nederland met zijn klimaat gekte wat miljarden gekost heeft (maar niets oplevert)
En ook een CDA of zo, zie ik Nederland niet redden, van al de ellende die 14 jaar Rutte ons opgeleverd heeft
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
-
- Oldtimer
- Contacteer:
We gaan het zien Ron.... Welke andere partij zegt het asiel probleem en de woningnood daadwerkelijk aan te willen pakken?Shompie schreef: 03 jun 2025, 20:28Wilders is klaar. Die regeerd nooit meer. Nsc staat in de peilingen zo laag dat het niet eens zeker is of ze de kiesdrempel halen.steenhaas1 schreef: 03 jun 2025, 20:08 Het zal voor Wilders niet meevallen om na verkiezingen weer in het kabinet te komen. BBB en NSC zullen waarschijnlijk stemmen kwijtraken aan het CDA en de PVV zal niet vlug medestanders vinden voor een meerderheid.
Ik ben echt heel benieuwd naar de komende maanden
Dat is toch echt het grootste probleem van Nederland op dit moment, vandaar de roep om de PVV, maar dan wel met ervaren ministers (dat was het probleem van de laatste coalitie).
Marjolijn Faber beet zich als een pitbull in haar taak, maar was helaas te onervaren.
Om te beginnen, moet er een kiesdrempel komen, zodat al die splinter partijen niet meer mee kunnen doen, en er moet een opkomst plicht komen om te stemmen.
Veel te veel mensen zeggen nu, ik stem toch niet meer, want er wordt toch niet geluisterd naar ons.
Juist die stemmen gaan het verschil maken
gr. Cor
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Helemaal mee eens Daniel, België heeft hetzelfde probleem, als Nederland, Europa gaat door als die zogenaamde vluchtelingen helemaal naar de klote (op financieel vlak), en er zijn gewoon weg geen huizen voor deze mensen, die ook nog eens hele families hierheen willen laten komen (op onze kosten) en integreren, ho maar.......trucker10 schreef: 03 jun 2025, 22:36 Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
gr. Cor
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Klopt, en sorry dat ik dan weer verwijs naar het afgelopen 14 jaar dat Rutte aan de macht was, maar in die 14 jaar is er alleen maar bezuinigd op de politie en defensie, als ons materiaal is weggegeven aan Oekraïne, en u Rutte baas van de NAVO is, moeten we ineens 5% van het Nederlands brutoproduct aan militair materiaal gaan besteden. En dat terwijl er torenhoge schulden gemaakt zijn de afgelopen 14v jaar met voor Sinterklaas spelen en die groene gedachtegoed van kabouter Timmermans.Shompie schreef: 04 jun 2025, 06:48trucker10 schreef: 03 jun 2025, 22:36 Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
Ik ben het met je eens dat er wel wat minder mensen toegelaten mogen worden. Het ontwricht onze samenleving. Kijk alleen maar eens naar wat er in Parijs aan de gang is.
Niet alleen Parijs maar ook Antwerpen Brussel en bijvoorbeeld Stockholm zijn wijken waar de politie geen orde kan handhaven
De capaciteit van de politie is zo slecht dat er nergens meer tijd voor is (duizenden oplichtingszaken via internet worden geseponeerd in verband met capaciteit te korten, en de rellen van met name weer die allochtone jeugd, en vele demonstraties over klimaat en Israel
Daarom wordt de politie steeds weer uitgedaagd door de jeugd, gezag is er niet meer
gr. Cor
I weet toch dat het materiaal wat naar de Oekraïne gegaan is oude rotzooi was he op een paar uitzonderingen na.cortrans schreef: 15 jun 2025, 14:25Klopt, en sorry dat ik dan weer verwijs naar het afgelopen 14 jaar dat Rutte aan de macht was, maar in die 14 jaar is er alleen maar bezuinigd op de politie en defensie, als ons materiaal is weggegeven aan Oekraïne, en u Rutte baas van de NAVO is, moeten we ineens 5% van het Nederlands brutoproduct aan militair materiaal gaan besteden. En dat terwijl er torenhoge schulden gemaakt zijn de afgelopen 14v jaar met voor Sinterklaas spelen en die groene gedachtegoed van kabouter Timmermans.Shompie schreef: 04 jun 2025, 06:48trucker10 schreef: 03 jun 2025, 22:36 Net als bij ons in Belgenland zijn het WEF puppets die aan de macht komen.
De capaciteit van de politie is zo slecht dat er nergens meer tijd voor is (duizenden oplichtingszaken via internet worden geseponeerd in verband met capaciteit te korten, en de rellen van met name weer die allochtone jeugd, en vele demonstraties over klimaat en Israel
Daarom wordt de politie steeds weer uitgedaagd door de jeugd, gezag is er niet meer
En ja, in weet dat u in het geniep een cursus Russisch aan het volgen bent.
Was een grapje he