Waar gaat de reis heen.

Plaats hier waar je naar toe gaat met je volgende rit

Moderator: trucker10

iveco35c17
Chauffeur

Re: Waar gaat de reis heen.

Bericht door iveco35c17 »

cortrans schreef: 01 dec 2024, 19:51
iveco35c17 schreef: 01 dec 2024, 19:11 Dikke hobby Cor👍. Heb je nu en dan niet het gevoel dat je aan bet werk gehouden word? Niks mis mee natuurlijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat je wel eens dat gevoel bekruipt.
Ja en nee, kijk het is begrijpelijk dat je in Noord-Holland niet 3 dagen in de week een dure vrachtwagen stil zet, zoals in het verleden, ook bij ons kost zo’n truck geld als hij stil staat (ook al zijn we zelf Mercedes dealer), allen jammer dat ik het “slachtoffer “ ben.
Als er dus een ander een weekje vrij is, rij ik gewoon wel 4 dagen op “zijn” auto, tja en als dat niet nodig is, rij ik met auto’s over de weg, net zoals dik 40 andere collega’s dagelijks doen, want niet alles wordt met een truck vervoerd.
Ook jij bent gewoon slachtoffer van de snelle jochies met witte gympies Cor. Je doet er niks aan een je moet het maar slikken. De kilometrage van je Sprinter heeft je gewoon genekt. Had die rond de 300
Duizend gestaan had je nog vrolijk getourt nu. Maar met 500 duizend word het rekensommetje anders voor die snelle jongens. Persoon telt al jaren niet meer helaas.
Trieftol
Beroepschauffeur

Bericht door Trieftol »

Morgen eerst Emmeloord lossen.
Daarna Zwaagdijk-oost laden voor Gorinchem.
Dinsdag nog 2x Gorinchem en inhangen.
#Koetelaar
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

iveco35c17 schreef: 01 dec 2024, 20:57
cortrans schreef: 01 dec 2024, 19:51
iveco35c17 schreef: 01 dec 2024, 19:11 Dikke hobby Cor👍. Heb je nu en dan niet het gevoel dat je aan bet werk gehouden word? Niks mis mee natuurlijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat je wel eens dat gevoel bekruipt.
Ja en nee, kijk het is begrijpelijk dat je in Noord-Holland niet 3 dagen in de week een dure vrachtwagen stil zet, zoals in het verleden, ook bij ons kost zo’n truck geld als hij stil staat (ook al zijn we zelf Mercedes dealer), allen jammer dat ik het “slachtoffer “ ben.
Als er dus een ander een weekje vrij is, rij ik gewoon wel 4 dagen op “zijn” auto, tja en als dat niet nodig is, rij ik met auto’s over de weg, net zoals dik 40 andere collega’s dagelijks doen, want niet alles wordt met een truck vervoerd.
Ook jij bent gewoon slachtoffer van de snelle jochies met witte gympies Cor. Je doet er niks aan een je moet het maar slikken. De kilometrage van je Sprinter heeft je gewoon genekt. Had die rond de 300
Duizend gestaan had je nog vrolijk getourt nu. Maar met 500 duizend word het rekensommetje anders voor die snelle jongens. Persoon telt al jaren niet meer helaas.
Klopt, in eerste instantie zou ik een nieuwe Actros terug krijgen voor de Sprinter, maar de levertijden duren erg lang.
Er staan er al 4 vanaf maart bij de carrosseriebouwer Tijhof in Almelo, en die zullen deze maand pas geleverd gaan worden terwijl de Sprinter er al in Oktober uit gegaan is, door veel reparaties die niet meer gemaakt mochten worden met een kilometerstand van bijna 5 ton
Inderdaad heeft iemand van hogerhand bedacht dat toen chauffeur nummer 3 uit Noord-Holland ook wel gebruik wou maken van het generatiepack, dat het voordeliger zou zijn (voor het bedrijf, en qua planning) om 1 chauffeur te laten "springen" zodat er niet 3x in de week een Actros stil staat op een locatie.
Omdat de andere 2 auto's op een eigen locatie een parkeerplek hebben, en ik bij een extern (betaalde) transportbedrijf, was ik de spreekwoordelijke l*l.
Het is wat het is, ik moet nog maar minder dan 4 jaar tot mijn pensioen, en qua werktijden en lichamelijke arbeid is dit prima vol te houden tot die tijd.
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Morgen om 07.00 uur in Oud West beginnen.

Dan zou ik om 12 uur bij mijn vijfde klus moeten zijn. Eerste 2 in Amsterdam. Dan Schiphol Haarlem en om.12 uur Alkmaar.

Mooi ochtendje
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Morgen gietijzer laden in 1020 Brussel voor Crisnée, Angleur en Herstal, als ik leeg ben bellen met bureel.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

Morgen laden r'dam
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

Dinsdag 3-12: 2 lader van collega uit Hillegom halen en laden > lo Duivendrecht > lo Almere > la Hilversum > lo/la Waalwijk > lo/la 3 adressen Tilburg > lo Amsterdam-Zuidoost > auto weer naar Hillegom brengen
gr. Cor

Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

Morgen lossen kreuztal
Trieftol
Beroepschauffeur

Bericht door Trieftol »

Morgen eerst even naar Zwolle.
Dan wat pendelwerk in Zwaagdijk-oost tussen de fabrieken, dan even een hoogwerker ophalen uit Alkmaar.
Daarna een paar keer heen en weer naar Erfstadt, de week vol rijden.
#Koetelaar
steenhaas1
Admin

Bericht door steenhaas1 »

Lossen Ouddorp daar wat retour laden voor de werf en nog een keer naar Ouddorp, Renesse en Sommelsdijk.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

woensdag (en mogelijk donderdag ook) de trekker/oplegger ophalen in Alkmaar > 3 auto's laden in Zwaag > lo Rotterdam > lo/la Den Hoorn > lo Leiderdorp > la Zaandam > la Purmerend > lo Duivendrecht > lo Hillegom > en dan naar Beverwijk of Alkmaar
gr. Cor

Schots en Scheef
Chauffeur

Bericht door Schots en Scheef »

Morgen lossen Zoetermeer, laden Oud Gastel, lossen Nieuwleusen. Hoogeveen laden voor Velsen 👌🏻
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

donderdag 5-12: wederom met de oplegger > la Heemskerk > lo Beverwijk > la Heemskerk > lo Beverwijk > lo Alkmaar > la Alkmaar > la Zaandam > lo Amsterdam-Noord > lo/la Waardenburg > lo Zwaag > oplegger weer naar Alkmaar brengen, en naar huis
gr. Cor

Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Morgen weer in Amsterdam beginnen bij Sunoco.

Dat word weer een zwaar begin met keihard werken 😇
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Morgen laden bij ABB in Rieme ( Evergem ) voor Knokke, Veurne, .... , ..... Laarne dan bellen met de planning
Schots en Scheef
Chauffeur

Laden Noordscheschut lossen Marrum, Berlicum, Sneek en Balk. In Balk laden voor Noordscheschut, en dan ff horen of ik dat direct ga lossen.
Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

Lossen Roermond laden beveren
ayla
Beroepschauffeur

Bericht door ayla »

Heel verrassend, zometeen ff naar Woubrugge.
Boer ff op de kop geven..... En z'n administratie (voor mij) in orde maken.

Morgenmiddag, geen idee nog. Zelfs nog geen idee of ik wel rijden moet. Heb me op bescikbaar gezet, maar waar, wanneer, waar naar toe en wat daar te doen is altijd weer een verrassing.....

Groet Ron
Melkrobots, voerrobots en transport naar Scandinavie, heeft allemaal 1 ding gemeen.....Ayla
Ouwe
Chauffeur

Bericht door Ouwe »

6 uur laden Weert voor nieuwe aansluiting betuwelijn bij Meteren, en dit 3 keer.
Daarna wanneer op tijd Echteld nog vragje vloerenzand mee voor Oss
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

vrijdag 6-12: Actros ophalen in Lijnden, en gelijk 3 auto's laden > 2x lo A'dam-zuidoost > 1x lo A'dam-noord > 2x la Purmerend > lo Den Haag > lo Naaldwijk > la Rotterdam > 2x lo Tilburg > Waalwijk > lo Den Haag > Beverwijk
gr. Cor

trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Planning belde toe ze me naar het laatste adres zagen rijden, je mag gietijzer gaan voorladen voor Haren, Betekom, Laakdaal, Geel, Verrebroek, Kallo en Zele. Alles was geladen, en de telefoon ging, PROBLEEM! je moet morgen een transport voor de rechtbank rijden.
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Na vandaag een dagje in de regen gestaan te hebben gaan we voor morgen hopen op mooier weer.

Ik begin met wat tankjes voor een bouwplaats in Amsterdam.

Dan de Jordaan in, weer even in het mooie werk al had ik dat vanmiddag ook al 💪
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

Voor volgende week mijn diens met mijn collega gewisseld, ik rij maandag wederom met de Actros, la Lijnden > la Amsterdam-Zuidoost > lo Utrecht-Lage Weide > lo Utrecht-Overvecht > een Porsche la in Huizen > la Wijk bij Duurstede > lo/la Culemborg > lo Gorinchem > la Heemstede > lo Lijnden > Beverwijk
gr. Cor

Schots en Scheef
Chauffeur

Maandag volle bak lossen Deventer, retouren meenemen en lossen bij de klant.

Dan maar eens kijken wat we daarna gaan doen.
Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

Weekje vrij👍
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

Enjoy Andre
gr. Cor

steenhaas1
Admin

Je toch geen hele week nodig om die tunnel open te gooien André?? Afbeelding
aan het eind van de weg
Trieftol
Beroepschauffeur

Bericht door Trieftol »

Maandag nog een deurtje naar Erfstadt brengen en alle deuren inhangen.
Daarna retour Zwaagdijk-oost laden voor Fejø.
#Koetelaar
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Straks naar Antwerpen linker oever voor het TTC ( X-wift) bedrijfsfeestje dat tegen 17 uur begint, daar krijg ik mijn planning voor de maandag.
Woens- en donderdag rij ik terug voor de rechtbank, zal ik dins- of vrijdag waarschijnlijk mijn 4/5de dag hebben.
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Vandaag ging ik even mijn kraan smeren en wat kleine reparaties doen.

Helaas was de jefe er ook dus mocht ik gelijk nog even een hoogwerker de stad in brengen. Een jlg 1200, dat is een 38 meter hoogwerker dus had ik even advies van een collega nodig.

Maandag om 08.00 uur beginnen op het waterlooplein.
Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

:lol:
steenhaas1 schreef: 07 dec 2024, 10:09 Je toch geen hele week nodig om die tunnel open te gooien André?? Afbeelding
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Maandag start ik bij Pauwels sausen Herent, Puratos Lummen, La Lorraine Alken, Incopack Dilsen-Stokkem, Va Zon Lommel en alles gaan droppen bij CCS in Temse, daarna terug mij vaste vrachtwaggel ophalen.
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

dinsdag 10-12: met een 208 van Beverwijk naar Waalwijk, daarvandaan met een Picanto naar Apeldoorn, deze omruilen voor een BMW Z4 roadster, deze in Duivendrecht weer ruilen voor een Citroen C3, en deze weer omruilen in Heemskerk voor een Berlingo, en dan naar huis
gr. Cor

trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Morgenvroeg om 6 uur laden bij ABB Rieme voor????? van bij mij thuis tot ABB is 90 km.

Update: laden voor Hamme, Dendermode, Sint-Maria-Oudenhoven, Strépy-Bracquegnies, Brussel en Etterbeek daarna naar huis.
Liene
Chauffeur

Bericht door Liene »

Allemaal veel te ver van huis. Ik ben noord Holland vandaag niet uit geweest maar toch een mooi ritje gehad.
Morgen hebben ze vanwege drukte een extra wagen geregeld voor mij bij de garage. Ik mag geen nieuwe Scania pakken van het terrein want die mogen vanaf woensdag pas de weg op. Dus morgen met een oude Mercedes. Die oudjes ( 8 jaar en vaak uit de bulk) zijn vaak niet eens de slechtste wagens
Tiel, Velzen. Terug naar Wognum, laden voor Broek op Langedijk, Beverwijk en nog een keer Velzen en weer terug naar Wognum.
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Shompie schreef: 07 dec 2024, 17:55 Vandaag ging ik even mijn kraan smeren en wat kleine reparaties doen.

Helaas was de jefe er ook dus mocht ik gelijk nog even een hoogwerker de stad in brengen. Een jlg 1200, dat is een 38 meter hoogwerker dus had ik even advies van een collega nodig.

Maandag om 08.00 uur beginnen op het waterlooplein.
Was vanmorgen toch wel ff een dingetje op het waterlooplein.

Ik sta op de stoep tegen het fietspad. Ik heb een keurige ontheffing afgegeven door de gemeente a 281 euro. Daar staat precies in aan welke voorwaardes ik moet doen en welke maatregelen ik moet treffen.

Ik zet mijn werkgebied af met afzetlint en schrikborden. Zoals het hoort. Ben ik aan het hijsen (waaide best wel hard dus ben gefocust op wat er boven mij gebeurd) staat er in ene een man naast me met een broodtrommel onder zijn arm.....

Wat ik aan het doen ben. Ik schrik en mijn eerste reactie is nog netjes. Mijnheer, u staat in mijn afgezet werkgebied zonder helm en werkschoen. Wilt u achter het lint gaan kom ik zo bij u.

Gong die man toch van leer. HIJ was van de gemeente en alle regels golden niet voor hem. U staat in mijn werkgebied zonder pbm's dus jij moet gewoon oprotten hier.

Nou de toon was gezet. Hij weigerde alles en had schijt aan regels want hij was van de gemeente. Ik heb hier smiddags met mijn werkgever een gesprek over gehad om aangifte te doen. Iemand van de gemeente denkt dus boven zijn eigen regels te staan. Ok sta echt even in dubio....
Schots en Scheef
Chauffeur

Morgen ff lossen Wolvega rond de middag, daar laden voor Essen en die om 17 uur lossen. Als ik leeg ben rap weer naar huis.
Schots en Scheef
Chauffeur

Shompie schreef: 09 dec 2024, 20:09 Gong die man toch van leer. HIJ was van de gemeente en alle regels golden niet voor hem. U staat in mijn werkgebied zonder pbm's dus jij moet gewoon oprotten hier.

Nou de toon was gezet. Hij weigerde alles en had schijt aan regels want hij was van de gemeente. Ik heb hier smiddags met mijn werkgever een gesprek over gehad om aangifte te doen. Iemand van de gemeente denkt dus boven zijn eigen regels te staan. Ok sta echt even in dubio....
Mag hopen dat je naam en rugnummer hebt ? Misschien dat de werkgever eens opheldering kan vragen bij de gemeente
Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Schots en Scheef schreef: 09 dec 2024, 21:11
Shompie schreef: 09 dec 2024, 20:09 Gong die man toch van leer. HIJ was van de gemeente en alle regels golden niet voor hem. U staat in mijn werkgebied zonder pbm's dus jij moet gewoon oprotten hier.

Mag hopen dat je naam en rugnummer hebt ? Misschien dat de werkgever eens opheldering kan vragen bij de gemeente

Ik heb het er met mijn werkgever over gehad en vanmorgen met collega's.

Het heeft weinig zin.

Ik vroeg om zijn naam maar dat wilde hij heel wijselijk niet geven. Ik moest de politie maar bellen
ayla
Beroepschauffeur

Bericht door ayla »

Volgende keer een foto maken en op de mail zetten.

Groet Ron
Melkrobots, voerrobots en transport naar Scandinavie, heeft allemaal 1 ding gemeen.....Ayla
peewee
Chauffeur

Bericht door peewee »

Shompie schreef: 10 dec 2024, 07:35
Schots en Scheef schreef: 09 dec 2024, 21:11
Shompie schreef: 09 dec 2024, 20:09
Ik vroeg om zijn naam maar dat wilde hij heel wijselijk niet geven. Ik moest de politie maar bellen
Hij had ook geen pasje waarmee hij kon bewijzen van de gemeente te zijn? Ik had de politie gebeld!
Trieftol
Beroepschauffeur

Bericht door Trieftol »

Morgen richting Zwaagdijk-oost (sta nu op Sittensen, net als gisteren) dan even de wagen door de wasstraat en laden voor Berkhout.
Vrijdag 20 deuren van 3.20x 6.40 afleveren in Berkhout en plaatsen, zal wel meer dan 1 ritje worden.
#Koetelaar
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Bericht door cortrans »

Donderdag 12-12: met de Berlingo van Beverwijk naar Waalwijk, gewisseld met een retour combi, hiermee naar Bree(B) om een motorwagen op te halen voor een nieuwe tachograaf in Tilburg (de cracker heeft een Nederlands kenteken), daarvandaan met de retourauto naar Waalwijk > gewisseld voor een Ford Focus en deze weer bij een klant gewisseld voor een Opel Astra, en deze mee naar huis in Beverwijk

Vrijdag 13-12 en maandag 16-12 roostervrij
gr. Cor

Shompie
Beroepschauffeur

Bericht door Shompie »

Morgen legaal de prinsengracht dichtgooien om wat zonnepanelen omhoog te hijsen.

Vanaf 08.00 uur. Nou acht ik de kans klein dat er een forumlid maar je weet het niet...
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

De werkjes voor het gerecht zitten erop, morgen een rustdag :D van al dat racen moet ik ff bekomen.
Snelheden tot 95 km/u in onze hoofdstad met de DAF CF320
Schermafbeelding 2024-12-12 210620.jpg
Schermafbeelding 2024-12-12 210620.jpg (80.85 KiB) 1624 keer bekeken
Trieftol
Beroepschauffeur

Bericht door Trieftol »

Maandag ochtend laden voor Geldermalsen.
Daarna zien we wel weer.
Laatste week voor de kerststop is nooit zo druk.
Meer spullen retour halen.
#Koetelaar
Andremast
Beroepschauffeur

Bericht door Andremast »

Maandag weer wat doen ,opzetten r'dam ,lossen gescher en laden almelo
iveco35c17
Chauffeur

Bericht door iveco35c17 »

Maandag rijdagje. Dinsdag 2 adressen lossen. Maar eerst maandagavond lekker eten heb ik wel eens begrepen….. Helaas is de wijn niet aan mij besteedt.
trucker10
Admin
Contacteer:

Bericht door trucker10 »

Maandag laden te Puurs voor gevangenis te Haren ( Brussel ) losafspraak tussen 10:00 en 14:00, daarna kist gaan ophalen in centrum Brussel voor depot in Bornem, daarna ???
steenhaas1
Admin

Maandag:
Weesp lossen, dan Kampen voor Almere, Heerenveen en Kampen voor Pijnacker en Lexmond
aan het eind van de weg
Plaats reactie

Terug naar “Mijn bestemming”