Zou het vervolg van het verhaal kunnen zijn, de verantwoordelijkheden

Iedereen schoof de verantwoordelijkheid af op de chauffeur als laatste schakel en nog steeds.
De tijd dat enkel de chauffeur verantwoordelijk was is voorbij, wat niet wegneemt dat hij altijd verantwoordelijk zal zijn tenzij hij het echt niet had kunnen zien.
Maar in het geval van de spyder hoogtewerker die van de vrachtwagen gevallen is zouden ze wel verder verantwoordelijken kunnen gaan zoeken.
B.v. het zwaartepunt moet gegeven worden als deze niet in het midden is.
Info over het hoe te transporteren van het toestel, het borgen van de machine enz.
Bij gebrek aan deze info zouden ze wel eens bij de verlader kunnen terecht komen.
Toen ik dit melde bij mijn overste dat er veel meer moest gebeuren dan een afleverbon was er zoiets van, lul maar verder ik hoor je niet.
Ik heb niet de gevoelige snaar kunnen triggeren inzake hun verantwoordelijkheden, ook al is de chauffeur de laatste schakel en heeft hij het sowieso vlaggen als er iets gebeurt.
Uiteindelijk zal de vrachtwagen chauffeur altijd alles moeten doen omdat hij de laatste schakel is naar de klant.
De verpakker kan er met zijn klak naar smijten, als de verpakking niet voldoet moet de chauffeur zien dat het wel voldoet en de noodzakelijke stappen ondernemen. Als er een defect is aan het toestel en niemand heeft de moeite genomen om het toestel deftig te controleren moet de chauffeur ook al het toestel controleren op gebreken, waarna de chauffeur in tijdgebrek komt en gestresseerd geraakt door eigenlijk al de taken die gedaan hadden moeten zijn met de nodige verantwoordelijkheidszin nogmaals te overdoen als eindcontroleur