Moderator: trucker10
Marcel1970 schreef: ↑07 mei 2021, 17:43 IMG_20210507_173219_537~3.jpg
Wist je dat BJC een aandenken bij ons bij de flat heeft neergezet
gefeliciteerdMarcel1970 schreef: ↑21 mei 2021, 21:10De tweede test was ook negatief dus ik kan weer gewoon aan het werk.
en ook u gefeliciteerd
Doordat ik net Corona gehad heb hoefde ik afgelopen zondag, maar 1 prik met het Pfizer vaccin.
De tweeling is op 3 januari 18 geworden, hebben beiden hun theorie examen achter de rug, leren rijden gaan ze door ons begeleid worden
Toen kwam de APK, oude auto's eerst. Gewoon een andere kopen en wachten tot je die ook weer moet laten keuren van de verzekering
trucker10 schreef: ↑23 mei 2021, 11:18
De tweeling is op 3 januari 18 geworden, hebben beiden hun theorie examen achter de rug, leren rijden gaan ze door ons begeleid wordenin de hoop dat ze het langzamer gaan doen, de zoon die zen voet gaat vlot to the metal met de range, maar is wel de slechtste bij de VW Polo handgeschakeld, de dochter is er al beter weg mee om te schakelen.
...
Dan moet ik dringend mijn Ducati hyper sport in orde zetten, deze staat nu al sinds 2006 stil , amper 5.300 km op de teller.
Zeker Henk, in Utrecht had ik zo'n Philips apparaat, maar in Beverwijk konden ze die moeilijk uitlezen, en heb ik een ander merk gekregen.
De schoonvader van mijn (ex-buren uit Utrecht die nu in Groenlo wonen) heeft er 1 van Philips.steenhaas1 schreef: ↑16 jun 2021, 20:22 Je zal er maar net 1 hebben en dat die dan teruggeroepen wordt, dan heb ff niks....
Tja, dat maakt vaak net het verschil……trucker10 schreef: ↑17 jun 2021, 20:23 Rij ik binnenkort met een gele bache i.p.v. de witte met rode TTC?
Voor de nieuwe opdrachtgever zit onze proef periode er al een paar dagen op, nu zijn het de management onderhandelingen, o.a. hun firmanaam, track and trace van hun, en eventueel ADR scholing ( hiervoor ben ik en mijn collega niet te vinden, alsook is het geen meerwaarde voor onze firma ).
Ook moeten ze wat wennen aan het principe dat wij onze wagen mee naar huis pakken, maar vandaag hebben ze al begrepen dat hun dit geen windeieren legt > ik had een losafspraak om 7u30, als zij maar om 6 uur starten, komen ze net te laat of veel te laat als het druk verkeer is op de Brusselse ring, ik was er vandaag ruim op tijd ook al ben ik maar om 6u15 thuis vertrokken.
Kijk, dat is goed nieuws Marcel, gefeliciteerd vriendMarcel1970 schreef: ↑29 jun 2021, 16:12 Dat 1 aug mijn contract met van Driel weer (nu voor een jaar)verlengd wordt.
Da's over een jaar pas Tiny, nu is de Nuldag