Alles in beslag genomen bij P B Kok
Moderator: trucker10
Alles in beslag genomen bij P B Kok
Het wit poeder was te verleidelijk.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt 

Vrachtwagens in beslag genomen bij zwaarbewapende inval in Amersfoort
AMERSFOORT - Donderdagochtend 2 juli rond 06:00 uur is een arrestatieteam met zwaar geschut een pand binnen gegaan aan de De Stuwdam in Amersfoort.

Het gaat om een pand waar onder meer een transportbedrijf in is gevestigd. Volgens RTV Utrecht was de inval gericht op een transportbedrijf. De politie heeft dit (nog) niet bevestigd.

De eigenaar van het pand, Anton Timmerman Transport, en Truckwash, reageert geschrokken en zegt: "Vanmorgen vroeg is er een inval geweest in een loods van een huurder van ons. Hierdoor heeft de politie ons hele pand afgesloten en mogen we het pand niet betreden, dat betekent dat de truckwash vandaag helaas ook gesloten is."

lees verder: https://www.transport-online.nl/site/11 ... otosvideo/

Het gaat om een pand waar onder meer een transportbedrijf in is gevestigd. Volgens RTV Utrecht was de inval gericht op een transportbedrijf. De politie heeft dit (nog) niet bevestigd.

De eigenaar van het pand, Anton Timmerman Transport, en Truckwash, reageert geschrokken en zegt: "Vanmorgen vroeg is er een inval geweest in een loods van een huurder van ons. Hierdoor heeft de politie ons hele pand afgesloten en mogen we het pand niet betreden, dat betekent dat de truckwash vandaag helaas ook gesloten is."

lees verder: https://www.transport-online.nl/site/11 ... otosvideo/

- steenhaas1
- Admin
Re: Alles in beslag genomen bij P B Kok
De naam op die trekker allen al, Omerta....
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Kreeg deze avond nog een PB dat de familie Kok er niks zou met te maken hebben, één chauffeur van ?? ( wagens staan ergens op de foto, zou vast zitten in Engeland, Antoon Timmerman is niet zo blij dat het zijn gebouwen zijn en de wasstraat de ganse dag gesloten is/was.

- steenhaas1
- Admin
E.S. Cargo werd bij ons in de app gedeeld
aan het eind van de weg
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Ik ken het hele bedrijf niet (de firma kok uiteraard wel)
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter