Heterdaadje tachomanipulatie in Amstelveen
De politie heeft dinsdag 11 februari op de A9 bij Amstelveen een 56-jarige vrachtwagenchauffeur betrapt bij het manipuleren van zijn tachograaf.
De bestuurder is een boete aangezegd en hij kreeg een bevel de arbeid te staken voor de eerste 45 uur.
https://www.ttm.nl/it/tachograaf/heterd ... en/124121/
Bron ttm.nl
Heterdaadje tachomanipulatie in Amstelveen
Moderator: trucker10
- Marcel1970
- Oldtimer
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Re: Heterdaadje tachomanipulatie in Amstelveen
Hoe dom kun je zijn............. (het laatste stukje uit de tekst)
De bestuurder, een man met Duitse nationaliteit en woonachtig in Griekenland, verklaarde dat hij sinds twintig dagen in dienst is van het Bulgaarse transportbedrijf en de eerste keer in Nederland is met zijn combinatie.
De fraude was hem door zijn baas opgedragen.
Sorry hoor, maar er is geen werkgever die mij verplicht om een magneet te gebruiken............. (of ben ik de enige?????)
Kijk een enkele keer enkele minuten over de rijtijd kan ik mij nog enigszins voorstellen maar een magneet gebruiken????
De bestuurder, een man met Duitse nationaliteit en woonachtig in Griekenland, verklaarde dat hij sinds twintig dagen in dienst is van het Bulgaarse transportbedrijf en de eerste keer in Nederland is met zijn combinatie.
De fraude was hem door zijn baas opgedragen.
Sorry hoor, maar er is geen werkgever die mij verplicht om een magneet te gebruiken............. (of ben ik de enige?????)

Kijk een enkele keer enkele minuten over de rijtijd kan ik mij nog enigszins voorstellen maar een magneet gebruiken????
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter