Scania 1015 schreef: 25 jan 2020, 10:21
cortrans schreef: 22 jan 2020, 18:51
Ach, ik ben dagelijks wel minimaal een keer te zwaar...... Risico van het vak zullen we maar zeggen.........
Dat ben ik dus niet met je eens, het wordt tijd voor een auto die geschikt is voor je werk
Daar heb je ook uiteraard gelijk in Ger, en daar zijn we ook mee bezig.
Alleen organisatorisch duurt het wat langer omdat we een tekort aan materiaal hebben op dit moment, en er toch gereden zal moeten worden.....
Er staat nieuw materiaal in bestelling (waaronder 4 nieuwe Mercedes Actros combinaties), echter zoals met elke nieuwe auto hebben we te maken met een zeer lange levertijd.
Voor mijn collega staat er een nieuwe Opel Movano klaar (die ik eerst zou krijgen, maar de nood om voor mij een andere auto te krijgen was hoger, dus vandaar de impuls aankoop van de Mercedes Sprinter ambulance die ik nu rijd, die zat namelijk al bij de overname van autobedrijf Automotions, en dus al op B-E kenteken stond, echter nu blijkt de nieuwste digitale tachograaf (nog) niet leverbaar voor dit type auto.
De Movano staat al vanaf december 2019 kant en klaar stil op ons bedrijf, echter nog steeds zonder tachograaf..........
Dinsdag gaat hij toch alvast ermee rijden, nu nog op B-E kenteken, en pas als de nieuwe tachograaf erin zit, wordt ook deze auto op C-E kenteken gezet (eerder gaat niet, omdat dit een eis is bij C-E kenteken, op B-E mag hij wel rijden (alleen officieel niet met onze zware aanhangers)......
De mijne zal in Maart aangepakt worden, omdat ik dan een week vakantie heb, en we de auto dan stil kunnen laten staan voor keuring en dergelijke.
mogelijk wordt die dan ook zwart en van onze reclame voorzien......