Ik moet een graafmachine gaan afleveren in de heirbaan 144 te Melsele ( België ).
T'is bij manier van spreken achter de hoek bij ons.
Rij ik daarnaartoe en ga aankloppen bij huisnummer 144. (zie plan)

Ik: Goedendag meneer, zou het kunnen dat ik hier een graafmachine moet komen afzetten ?
Diene mens: Neen, zeKer niet.
Ik: herhaal het adres om zeker te zijn maar is dus niet hier.
Diene mens: Ja maar de huisnummers zijn veranderd en vroeger was het hier 150 maar nu ben ik 144.
Ik, dank U, dan ga ik eens navraag doen bij het oud huisnummer 144.
Ik: stap naar het oud nummer 144 adres (zie nogmaals plan) en staan daar twee ouwe mannekes te gluren vanuit hun serre, van, daar komt er ene af zenne, wat moet diene hebben !?
Ik: goeden dag, zou het kunnen dat ik hier een graafmachine moet afzetten ?
Ouwe mannekes: duidelijk zeker van hun stuk, neen, zeker weten dat het hier niet is.
Wat moet gij afzetten ?
Ik: Een graafmachine.
Neen neen, zeker niet, wat adres ?
Ik: 144 heirbaan Melsele.
Ouw mannekes: Ja maar vroeger waren wij 144 nu 158, 144 is hier een beetje verder.
Ik, daar kom ik van en daar is het ook niet.
ik zoek het wel uit, dank u en goed weekend.

Bel ik de klant op en zeg, uw adres klopt niet.
Klant: Jawel, het adres is juist.
Ik: Sorry, maar ik heb daar aangebeld en daar is het zeker niet.
Klant: Jawel, zeker weten, garages, grint en een knotwilg die geknot is. maar weet je wat, ik stuur U een plannetje via Whatsapp.
Ik: O.k. dan komt het zeker in orde.
Stuurt hij mij een plan

Zijn plan was nog minder dan dat, en de straatnaam stond er niet bij, enkel de parking en de huizen met een stukje straat.
Maakt niet uit, ik zal het zo wel vinden, rij ik richting gevangenis van Beveren en ja, daar zie ik iets dat erop lijkt.
Ik zet mij langs de kant en stap naar een mens die daar staat te koekeloeren.
Ik vraag of dit de plaats is zoals de foto en probeer hem de foto te laten zien.
De Corona heeft hem in zijn greep en hij deinst achteruit, ik vraag hem nogmaals te kijken en strek mijn arm zover ik kan om die anderhalve meter te bereiken, hij kijkt van een afstand en zegt, ja, dat is hier.
Mooi zo, hebt U weet of ik hier een graafmachine moet komen afzetten voor werken die er gaan uitgevoerd worden ?
Diene mens, Neen, dat weet ik niet, voor wie is het misschien ?
Ik: Tja, dat weet ik niet, ik heb enkel een telefoonnummer en een zekere Thimoty.
Diene mens, ha ja, dat weet ik niets van, misschien voor mijn buren ofzo.
Gaat diene mens verder met, maar ik weet wel dat er een graafmachine hier moet afgezet worden, maar weet niet door wie.

Wtf, er stopt een vrachtwagen met een graafmachine voor de deur, dan kan er misschien wel een belletje gaan rinkelen van hé, die is misschien wel voor hier.