Maar veel succes met deze mooie bolide
Moderator: trucker10
Krijg hem 6 november en tevens een voor pneumokokken (minder kans op longontsteking, werkt echter maar 5 jaar)cortrans schreef: 23 okt 2021, 15:21 Gelukkig weer een goed vooruitzicht dus Marcel.
Tja de winter komt er weer aan, ik heb zojuist al weer de jaarlijkse griep prik gekregen, hopelijk blijf ik ervan verschoont
De griepprik heb ik al gehad .cortrans schreef: 23 okt 2021, 15:21 Gelukkig weer een goed vooruitzicht dus Marcel.
Tja de winter komt er weer aan, ik heb zojuist al weer de jaarlijkse griep prik gekregen, hopelijk blijf ik ervan verschoont
Het was (bijna) altijd legaal hoor Tiny, alleen niet als ik te zwaar beladen ben
Absoluut Daniël, en bijkomend voordeel is nu dat ik nu wel (legaal) over de doelgroepen strook voor trucks op de A16 bij Rotterdam magtrucker10 schreef: 05 dec 2021, 17:30 Ik vermoed dat je nu een geruster gevoel zal hebben, indien ze je beladen aan de kant gaan zetten.
Die kans is groot aanwezig nu, ze kijken meestal voor dat je aangehouden wordt eerst wat je kenteken is.
Is al weer uit.trucker10 schreef: 13 jan 2022, 22:44 Brand bij het transportbedrijf Van Grunsven in Uden.
https://www.transport-online.nl/site/13 ... uden-foto/
Dat hebben die spuitgasten heel goed gedaan.
Nuri heeft enkel een lichte loopneus, gisteren bericht van de school dat het aantal besmettingen de spuigaten uitloopt en ze vanaf volgende week op afstandsonderwijs overschakelen.cortrans schreef: 20 jan 2022, 21:05 oke, maar wat maar????
Sterkte met Juri, en hopelijk lopen Ann en U geen verder besmetting op, en blijft iedereen verder gezond.........
En dat doet nu (bijna) niemand.cortrans schreef: 24 jan 2022, 05:47 Ik ben het wel met eens dat de te nemen maatregelen nergens meer over gaan en dat de horeca en dergelijke weer open moeten, deze maatregelen zijn onhoudbaar en we moeten gaan leven naar het nieuwe normaal, rekening met elkaar houden en afstand houden…..