Sinotrans neemt KLG Europe over
KLG Europe en en het Chinese Sinotrans Limited hebben donderdag een overeenkomst ondertekend voor de overname van KLG Europe door Sinotrans, hetgeen in de komende maanden geëffectueerd zal worden, na de gebruikelijke goedkeuring van toezichthouders.
https://www.ttm.nl/management/sinotrans ... er/119960/
Bron ttm.nl
Sinotrans neemt KLG Europe over
Moderator: trucker10
- Marcel1970
- Oldtimer
- Berichten: 2915
- Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36
-
- Oldtimer
- Berichten: 4659
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Sinotrans neemt KLG Europe over
Oke, dan krijgt Pierre dus een nieuwe werkgever........ Maar gelukkig blijft de naam KLG behouden.....
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Re: Sinotrans neemt KLG Europe over
Neuh Cor, mijn werkgever blijft gewoon KLG Europe, echter met een Chinees moederbedrijf. Auto's, naam, kleur, functie's, lonen etc. blijft allemaal hetzelfde, dat was één van de voorwaarden en is bedongen bij de overeenkomst door de huidige eigenaren van KLG die de komende jaren gewoon de scepter blijven zwaaien. Nogmaals, KLG blijft KLG in dezelfde hoedanigheid zoals hij nu is.
Wat de verdere toekomst allemaal gaat brengen weet ik niet, ik ben er zeker niet bang voor en zie het met alle vertrouwen tegemoet, maar ik heb natuurlijk ook geen glazen bol.
- steenhaas1
- Admin
- Berichten: 1821
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34
Re: Sinotrans neemt KLG Europe over
Waar het gevaar in schuilt is dat KLG doorverkocht wordt en dan gelden de gemaakte afspraken met de gebroeders niet meer.
Maar laten we hopen dat dat (voorlopig) niet gebeurd.
Zulke constructies komen vaker voor, de oprichter denk dat hij de toekomst voor zijn bedrijf heeft zekergesteld, maar na een paar jaar wordt de boel weer doorverkocht. Al ziet het er naar uit dat zoiets niet de bedoeling is van Sinotrans
Maar laten we hopen dat dat (voorlopig) niet gebeurd.
Zulke constructies komen vaker voor, de oprichter denk dat hij de toekomst voor zijn bedrijf heeft zekergesteld, maar na een paar jaar wordt de boel weer doorverkocht. Al ziet het er naar uit dat zoiets niet de bedoeling is van Sinotrans
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk