Wie kwam ik tegen onderweg
Moderator: trucker10
-
- Chauffeur
- steenhaas1
- Admin
Re: Wie kwam ik tegen onderweg
@Matthieu maandag of dinsdag bij De Meern met wat van die witte auto's met rode en blauwe accenten.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Dat klopt Henk.steenhaas1 schreef: ↑27 mar 2025, 11:27 @Matthieu maandag of dinsdag bij De Meern met wat van die witte auto's met rode en blauwe accenten.
-
- Chauffeur
Shompieeeeh. maar aangezien hij niet de moeite nam om AlbertVV te groeten heb ik ook maar niet de moeite genomen om te groeten, De arrogantie straalt eraf bij deze here chauffeur. jammer....
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Het kan natuurlijk ook dat hij druk was en Albert en jou niet gezien heeft, hè? Henk (Steenhaas) ziet mij ook nooit als ik heb spot, maar dat geef ik toch ook niet vuil af hier op het forum?iveco35c17 schreef: ↑29 mar 2025, 23:04 Shompieeeeh. maar aangezien hij niet de moeite nam om AlbertVV te groeten heb ik ook maar niet de moeite genomen om te groeten, De arrogantie straalt eraf bij deze here chauffeur. jammer....
Hou het netjes graag....
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Sorry hoor en misschien lees ik het verkeerd, maar wat is dit nou voor n misselijke reactie man?iveco35c17 schreef: ↑29 mar 2025, 23:04 Shompieeeeh. maar aangezien hij niet de moeite nam om AlbertVV te groeten heb ik ook maar niet de moeite genomen om te groeten, De arrogantie straalt eraf bij deze here chauffeur. jammer....
-
- Oldtimer
- Contacteer:
+1Matthieu schreef: ↑30 mar 2025, 22:50Sorry hoor en misschien lees ik het verkeerd, maar wat is dit nou voor n misselijke reactie man?iveco35c17 schreef: ↑29 mar 2025, 23:04 Shompieeeeh. maar aangezien hij niet de moeite nam om AlbertVV te groeten heb ik ook maar niet de moeite genomen om te groeten, De arrogantie straalt eraf bij deze here chauffeur. jammer....
gr. Cor
- steenhaas1
- Admin
De zondagen vallen niet mee voor Hendrik.
aan het eind van de weg
Ja daar reed ik inderdaad.
-
- Chauffeur
O denk je dat? Ik kom jou en je collega ‘s ook regelmatig tegen . Afgelopen week kwam ik jouw nog tegen. Maar ik vind het niet nodig om te seinen. Omdat ik je verder niet ken. En al helemaal niks met je heb. Ron daarintegen. Heb ik ook niks mee. Maar ergens hebben we ook een geschiedenis. Dus dan zou een handje leuk kunnen zijn. Maar het mag en het hoeft zeker niet! En nadat hij Albert op het andere forum voor de bis gooide met al zijn onkunde zal die het nu wel niet meer kunnen opbrengen om te groeten. Want Albert zat goed en Shompie zoals wel vaker helemaal verkeerd. Maar in mijn ogen laat je je dan wel echt kennen…..
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Kan Albert zelf zijn eigen boontjes niet doppen of zo, dat jij voor hem in de bres moet springen, en je hier volkomen voor schut zet?
gr. Cor