Is dit een aparte gps, die ingebouwd in de vrachtwagen of misschien de gsm.
Ikzelf gebruik de Garmin Camper 770 omdat de ingebouwde niet meer werkt en het toch niet werd ge-update.
Het is voor een camper bedoeld maar je kan er je maten en gewichten in zetten. Ik denk dat dat weinig verschil maakt voor een vrachtwagen bedoelde gps.
Het geeft redelijk accuraat de verkeersinformatie weer, en op de ring van Antwerpen is dat geen overbodige luxe.
Het zet mij voor meer dan 90% af bij het huisnummer/ haven zone, want de haven nummer zone kan je er ook mee invoeren.
Verder zorgt het dat hij je zo leid naar de kant van het huisnummer, dus, altijd rechts, tenzij het niet anders kan of dat het miserie word, wat soms miserie is

De toegelaten snelheden worden netjes aangeduid en relatief accuraat, net het bord bebouwde kom voorbij en hij zet de toegelaten snelheid, ook al moet je het nog steeds zelf zien want de situatie kan veranderd zijn. de 60 km in vlaanderen is snel aangepast geweest al kan hij soms de bal misslaan en 70 of 90 aangeven op sommige wegen.
Ook al vind ik het een goede gps, het heeft ook tekortkomingen.
Mijn scherm is gebarsten

Als er omleidingen zijn of het bord C21, MTM. probeert het steeds terug te keren, ook al doet hij nette pogingen en niet zoals de meeste gps, keer om.
Voordat hij door heeft dat je toch niet omkeert ben je al een heel eind verder, geen alternatieve routes of geen software dat er misschien een reden is waarom je van zijn route afwijkt.
Zien waar hij je naartoe stuurt is heel beperkt zodat je blind moet vertrouwen op zijn aanwijzingen. Wil je inzoomen dan verdwijnen de zijstraten en is het nog koffiedik kijken wat zijn bedoeling is.
Shiften om de weg te volgen is ook een ramp, voordat je het weet ben je de route kwijt op het scherm en moet je weer van vooraf aan beginnen.
ALs je b.v. in het centrum van Antwerpen moet zijn wil je toch weten waar je effectief moet zijn om de beste inval richting te nemen en niet noodzakelijk de snelste weg die jou door al die kl.... straatjes heen stuurt. Ook al houdt hij rekening met de grote van je voertuig. Maar 300° een smal straatje inslaan kan de vrachtwagen net niet

Ooit zal hij het begeven en daarom vroeg ik mij af welke systemen jullie gebruiken dat doeltreffend is.
Producten worden altijd als de max aangeprezen maar in de praktijk kan het toch tegenvallen.