Simon Loos

Vertel hier bij welk bedrijf U werkt, en alles over het bedrijf zelf

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Liene
Chauffeur

Simon Loos

Bericht door Liene »

Ik werk bij Simon Loos.
Ooit ben ik daar mijn rijdende carrière begonnen bijna 34 jaar geleden en na de overname van Peter Appel weer terug bij Simon.
Tja bedrijven worden al groter er is in de jaren veel veranderd en er gaat helaas nog veel meer veranderen.
Waar we bij Peter Appel door middel van een nieuwsbrief werden bijgepraat, heeft Simon Loos een podcast om de zoveel tijd. Ze gaan met de tijd mee zeg maar en het zou me niets verbazen als die in de toekomst ook in het Engels is, of misschien kun je hem wel ondertitelen :?
Het is wel interessant om te horen hoe snel alles gaat in de transport als je de eerste pc 1 en de laatste pc 6 beluisterd.

https://www.youtube.com/watch?v=Z9-xGV4KfjY

https://www.youtube.com/watch?v=SdKp7qbmPCs

Er zijn nog een paar van die filmpjes van het werk wat Simon Loos zoal doet.

Dan heeft Marijn Kuipers, de rijdende reclamezuil van Simon, ook nog zijn YouTube kanaal.
Nou had ik die laatst eens opgezocht omdat hij een eigen wagen heeft gekocht en ik vind dat hij het wel leuk maakt allemaal.
Blijkbaar verdiend dat goed. Maar hij geeft net ff meer uitleg van wat hij doet, spanbanden om de vracht in plaats van achter de vracht en dat soort dingen.
Een paar weken geleden was ik in Wognum en daar was een hele jonge chauffeur met een bakwagen die denk ik net zijn rijbewijs had. Ik dacht dat hij zocht waar hij zich moest melden dus ik vroeg of hij wat zocht.
Toen wees hij naar Martijn en hij wachtte tot hij met hem en zijn nieuwe wagen een selfie mocht maken.
Ongelofelijk allemaal.🤣🤣

Maar dat werk wat hij voor Simon Loos doet in dat werk zit ik ook zo’n beetje.

https://www.youtube.com/watch?v=pDN3F2I10H0
cortrans
Oldtimer
Contacteer:

Re: Simon Loos

Bericht door cortrans »

Tja, Lientje, dat podcast gebeuren is blijkbaar de mode bij grote bedrijven.
Bij ons (Van Mossel automotive group, is dat net zo.
Elke maand een update van de diverse (internationale) afdelingen.

Ook ik ben wel een volger van de blog van Martijn Kuipers (ook al ben ik niet echt een Scania man), maar inderdaad belicht hij de sector heel goed.
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
ayla
Beroepschauffeur

Bericht door ayla »

Lientje, de toekomst van de podcast is dat het ingesproken wordt in de taal van de spreker en dat via AI de spreker gewoon een gewenste taal kan spreken. Niet nagesynchroniseerd, maar echt de taal spreken, zelfs zover dat het liplezen ook klopt.
En ja, de ondertiteling is daar de goedkoopste uitvoering van.

(Mijn vrouw is teamleider van een groep van 10 creatieve nerds in een academy/opleidingscentrum en daar zie ik al dat soort zaken en technologieen dagelijks voorbij komen).

Groet Ron
Melkrobots, voerrobots en transport naar Scandinavie, heeft allemaal 1 ding gemeen.....Ayla
Boulanger
Bijrijder

Bericht door Boulanger »

Ik als sporadische chauffeur vindt het allemaal ook bar interessant, zo leer je nog eens wat.
Plaats reactie

Terug naar “Mijn werkgever”