Mijn collega Ron had speciaal om spiegels gevraagd (in plaats van camera's).
Alle andere Actrossen die de laatste 2 jaar geleverd zijn, zijn met camera's.
Nee, zo'n 9 lader is niets voor mij Pierre, vergeet niet, het is een heel gepuzzel om hier auto's op te laden en binnen de maten te blijven.
Er zitten zo veel mogelijkheden op qua schuif en hef platen, dat is een heel gepuzzel waar je alleen door veel ervaring mee overweg kan.
Ik word 63 volgend jaar, laat mij maar gewoon op een 2 lader motorwagen rijden, met een platte aanhanger er achter, hoef ik ook niet te klauteren om op het bovendek de spanbanden vast te zetten.
Zo'n uitvoering wordt het, maar dan zwart en met een platte kar er achter, zoals ik nu ook heb
Het wordt dan alleen een Actros (omdat er geen Atego's meet geleverd worden met dieselmotor, alleen nog elektrisch), maar daar heb ik niets aan, omdat ik tussen de 4 en 500 km per dag rijd, en deze niet kan opladen op de locatie waar mijn truck geparkeerd staat.
Het voordeel van deze uitvoering is dat ik alles vast kan zetten, gewoon vanaf de straat, en niet hoeft te klimmen.
In de eerste periode van 2024 moeten de eerste 4 geleverd gaan worden (waarvan ik er 1 krijg)
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter