Zaterdag 20 juli, nog eens rit F2 gereden, laden in St-Niklaas, Beveren, Herentals, Geel, Lommel, Bree, Houthalen en Beringen.
Bepaalde winkels waren heel tevreden dat ze me na al die jaren nog eens terugzagen, ook men oud collega Danny ( RIP ) werd nog eens ter sprake gebracht, dat ze pas na iemands dood beseffen hoe goed hij wel was, de huidige collega valt blijkbaar niet in de smaak, in een bepaalde winkel ff de situatie verbeterd door hooguit 10 minuutjes met de pompwagen ( transpallet

) de pallets en losse meubels te groeperen.
Ook uitgebreid koffie gedronken met de dame die me tijdens het 25 jarige bestaan > dus 15 jaar geleden probeerde binnen te doen, ondertussen is ze al 11 jaar bij haar huidige vriend. We hebben een heel openlijk gesprek gehad en ook al heb ik haar toen ( 2003/2004 ) afgewezen, wat blijkbaar voor een vrouw heel hard aankomt is ze dieper door een hel gegaan, 2002 komt ze te weten dat haar man haar bedriegt, dan hap ik niet op haar avances in, nu zaterdag apprecieerde ze dat ik destijds mijn vrouw niet heb laten vallen of bedrogen heb voor misschien wel een slippertje met haar.